Emelie pa praktik

Igar var forsta dagen pa praktiken pa den svenska baren E4an. Dar jobbar tre killar som sjalva har gatt barskolan och vet exakt hur jag kanner mig. Direkt nar jag kom dit sa fick jag halla upp tre redbull vodka, inte alls avancerat men med den nervositeten sa blev det de.. =P
Det var ackligt varmt men det gick jattebra! Fick mycket berom av Johan min handledare och han tyckte att jag verkligen skulle ta at mig. Harligt!
Idag ska jag tillbaka och jobba ca 3 timmar till. 22.30-01.30 ungefar.

Men forst ska jag tillbaka till hotellet och gora pasta carbonara, fast problemet ar att vi inte riktigt vet hur man gor.... =P
Vi kor hart har nere och har skitkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0