Vi satte ett javla rekord!

Min kompis Jonas gick barskolan grupp 2 2009 och satte ett rekord pa att bestalla in 300 shots pa grabbarna grus beachclub sa jag fick for mig att vi skulle sla detta.
Vi forberedde grabbarna att vi skulle komma ner igar nagon gang mellan 23-24. Sa ungefar 23.30 bar det av och nar vi kom dit hade dom forberett med att stalla upp 330 shotglas pa bardisken och en javla massa spritflaskor. Sen var det bara att kora igang. Sa fort jag overlamnat pengarna till bartendern Kim sa satte dom igang att osa upp spriten i glaset. Olika shots med olika farger, sag riktigt lockande ut! Vi var ungefar 30-35 stycken som var med och oste i oss shotsen i SJU MINUTER!! Fy helvete!

Jag (emelie) klarade att fa i mig 9 stycken och Tilda klarade att fa i sig 8 stycken, sen var det rejalt javla stopp. Men daremot sa vare flera av killarna som klarade upp emot 20 stycken!

Evert och Oliver slog vad och sa att den som spyr forst skulle fa springa naken fran hotellet till stranden och tillbaka idag. Det roliga var att dom enda som spydde var evert och oliver men oliver va forst sa nu vantar vi barra pa att han ska utfora vadet! haha!

Men vi satte rekordet!! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gills inte!! ni var ju fler som gick ihop, jag körde rekordet själv.. så sorry porry :D

2009-08-29 @ 21:31:37
Postat av: Lillknoddan

Nej Jonas jag har ju berattat for dej att jag betalade och dom drack! Sa jag slog dej, inse fakta!! ;P

2009-09-01 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0