Praktiken fardig!

I mandags o tisdag fick antligen aven jag utfora min praktik, tack o lov fick jag praktik pa en norsk bar, med svensk-talande och norsk-talande bartenders, sjukt skont alltsa!! Riktigt harliga killar allihop! Den ena mer galen an den andra, men hade riktigt skoj, fick gora en hel del drinkar och servera bade den ena o andra kunden, dock bestalldes i princip bara P2an o screwdrivern mest, men iaf :P Nu har man en inblick i hur det ar, arbetade bade oppning och stangning pa mandagen och tisdagen jobbade jag kanske 3 timmar, har lyckats spracka ett revben genom o hosta sonder det, sa var lite tungt att sta o blanda massa drinkar, men det gick bra o dom var riktigt nojda med mig, kul o hora :)

Idag hade vi sista riktiga skoldagen, imorrn ar det prov som galler for hel slanten, borjar bli lite nervost nu, hela kvallen ska ga at till att plugga drinkar och allt annat nodvandigt, men har redan fatt veta att jag redan ligger pa godkant nivan sa behover inte oroa mig sa varst mkt langre, Emelie ligger oxa pa godkand-nivan.

Imorrn efter alla prov lovar vi att vi ska lagga upp bilder och kanske ngn film oxa :)

Men nu javlar e d plugg som galler!!

Tjiiiing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0